Imate problem in ga ne znate identificirati? Ste prišli do točke, kjer ste ugotovili, da je vaš posel obstal in se od tam ne premakne? Ste prišli do ugotovitve, da je pred vami še mnogo potenciala, a ne znate izluščiti problema ter poti naprej?
Z močno konkurenco ter nenehno razvijajočo se tehnologijo in trendi so podatki in vpogledi močno orožje, ki podjetjem pomaga pri krmarjenju po trgu. Vendar ni vedno jasno, kje zbrati tržne vpoglede, da bi obveščali o svoji prodaji, razvoju poslovanja in trženjskih strategijah.
Analiza trga je postopek ocenjevanja in ugotavljanja različnih notranjih in zunanjih dejavnikov in pogojev na trgu znotraj določene niše. V bistvu se ključni vpogledi, ki jih pridobimo z analizo trga, nanašajo na: ocenjevanje velikosti trga, prepoznavanje trendov rasti, definiranje in spoznavanje ciljne publike, poglobljeno vpogled v konkurenco in prepoznavanje poslovnih ciljev.