Želite narediti korak naprej pri marketingu in prodaji? Ste zreli (pripravljeni) za korak naprej? Naredite si uslugo in sistematizirajte lijak!
Pot vaših strank smo že omenili, da je bolj vijugasta, kot si včasih sami priznamo. Saj to poznamo že iz svojih nakupovalnih sprehodov po nakupovalnih centrih. Kako priročno bi bilo imeti čudežno luknjo, preko katere bi vas med iskanjem popolnih produktov iz vašega nakupovalnega listka, vedno pripeljala točno pred prodajno polico s produkti iz tega vašega listka? V digitalnem svetu, se take poti snujejo s t.i. lijaki, kjer vašim strankam olajšate pot, jih usmerite na željeno destinacijo, sebi pa oblikujete svojo tako potrebno bazo in ciljno skupino.
Tržni lijak se začne z ozaveščanjem. Ljudem morate obvestiti o svoji blagovni znamki in storitvah, ki jih ponujate. Vaš izdelek mora rešiti problem vaših potencialnih strank. V nasprotnem primeru ne bodo nadaljevali po lijaku.
Ko je vaša ciljna publika že slišala za vas, je naslednji korak vzbuditi zanimanje za vašo storitev. To je faza, ko se ljudje začnejo ukvarjati z vašim izdelkom in vaš cilj je, da jih »pritegnete«.
Faza obravnave je prelomni trenutek, ki pokaže, ali boste dobili nove stranke ali ne. Zavedati se morate, da kljub dejstvu, da ste zvesti ciljni publiki, to ne pomeni, da boste nagrajeni v zameno. Očitno je da obstajajo konkurenčne storitve, ki bi lahko pritegnile zanimanje vaših potencialnih strank. Ta ovira sili ljudi, da razmislijo o vseh prednostih in slabostih vsake storitve in nato sprejmejo končno odločitev. Vaša naloga je, da jih prepričate, da je vaša storitev edina prava odločitev za njihov posel.
Zadnja faza trženjskega lijaka je konverzija. To se zgodi takrat, ko so vaše potencialne stranke pripravljene kupiti vaš izdelek, vendar potrebujejo končno spodbudo.