Ali veste kaj vaše stranke resnično želijo?
Kaj se zgodi, ko mislite, da svojim strankam ponujate vse in še več, one pa še vedno kupujejo pri vaših konkurentih? Če želite ugotoviti kaj vam manjka, je najboljši način, da se postavite v način razmišljanja stranke. Vzemite svinčnik in papir ali napravo po vaši izbiri, zaprite oči in stopite ven iz pisarne in poslovnih brifov ter skočite v strankine čevlje.
Ponavadi je tako, da imamo sicer odlično zastavljeno stran in ustrezno optimizacijo, obisk strani je dober, občasno pa uspe tudi kakšna konverzija, torej nekdo postane naša stranka. A še večkrat je tako, da ob pogledu na analitiko ugotovimo, da je konverzij vedno premalo. Ste se vprašali zakaj? Seveda, razlogov je lahko več, a eden pogostejših
je neustrezno zastavljen klic k akciji.
V marketingu se danes soočamo z ogromnim številom podatkov, ki jih je potrebno razumeti. Kaj storiti, da je marketing še lahko učinkovit? V teh
primerih znanost in tehnologija odgovarjata marketingu z razvojem številnih različnih marketinških platform, ki temeljijo na umetni inteligenci (UI).
Verjetno ste seznanjeni z generacijo Z, ki je rojena po letu 1995. Njihova značilnost je da ne preverjajo svoje e-pošte, imajo pozornost kot komar in spremljajo le podjetja, ki svoje produkte in storitve ponujajo na spletu. Vsaka generacija prinaša izzive, vendar se tržniki dobro prilagajajo. Razvoj je prav tako del industrije kot kateri koli ključni kazalniki uspešnosti ali podatki.
Prodajne in marketinške ekipe bi morale iti z roko v roki kot en oddelek, da bi pritegnili, informirali in obdržali stranke. Združitev teh dveh oddelkov v en sam oddelek igra ključno vlogo v prihodnosti vašega poslovnega uspeha.
Vključitev in usposabljanje novega zaposlenega bi morala biti pozitivna pot za vse vpletene strani. Lahko ublažite stres ter zagotovite dobro usposobljeno in pripravljeno bazo zaposlenih z vzpostavljenimi posebnimi procesi, ki zagotavljajo uspešno vključevanje in temeljito usposabljanje.
Marketinška avtomatizacija nam prihrani veliko časa, saj avtomatizira ponavljajoče naloge, ki so bile sicer izvedene ročno.Precej očitno, vemo, a ko se vprašamo kako se avtomatizacija izvede, stvar postane zabavnejša.
Ali pišete za ljudi ali algoritme iskalnika? Google dejansko raje naravno zveneče vsebine – kot očitno tudi vaši bralci. Poleg tega, kakšen je smisel pridobiti visoko uvrstitev v Googlu, če vaša vsebina ljudi ne bo spremenila v stranke?
V preteklem mesecu sem raziskovala spletne trgovine, zanimalo me je kaj se zgodi z izdelki, ki ostanejo v košarici in stranka nakupa ne dokonča. Zanimivo je dejstvo, da samo 1 od 3 uporabnikov, ki že imajo izdelke v košarici, dejansko zaključijo nakup. Testirala sem 30 spletnih trgovin.