Imate celovito izkušnjo vaše prodajne poti? Imate enotno in kakovostno izkušnjo? Vas zanima, kako izboljšati celovito podobo vaše znamke?
Poznate celovito izkušnjo vaše prodajne poti? Je nimate? Vas zanima kako izboljšati celovito podobo? Želite narediti korak naprej pri marketing in prodajni poti? Vaša prodajna pot se ne prične s klikom na vašo spletno stran in ne zaključi s plačilom produktov v košarici. Pred, po in med tema korakoma je pot, ki bolj kot na ta dva koraka spominja na popotovanje Doroteje v deželi OZ.
Zemljevidi potovanja strank so pripovedne zgodbe vaših uporabnikov, ki vam omogočajo, da vidite, kako stranka potrebuje vaš izdelek, kako bi naletela na vaš izdelek in kako jim lahko vaš izdelek koristi. Ustvarjanje teh zemljevidov nam omogoča, da ugotovimo, kje imamo pomanjkljivosti ali vrzeli v naši marketinški strategiji ali scenarijih uporabe. Resnična in povezana zgodba stranke nam omogoča, da najdemo najbolj logične rešitve za naše težave.
Ustvarjanje zemljevidov potovanj za vaše stranke je izjemno pomembno, saj vam omogoča, da stopite v čevlje svojih uporabnikov. Ko ustvarite zemljevide potovanja po korakih vaših ciljnih strank, ste prisiljeni iti skozi celoten cikel trženjske izkušnje vašega izdelka. Preslikava poti strank pomaga tržnikom in razvijalcem izdelkov ugotoviti, katere težave poskuša rešiti njihov izdelek, kje in kako bodo njihovi ciljni uporabniki iskali rešitve za njihov problem, kako bodo uvedli vaš izdelek kot rešitev in kako bo njihov izdelek koristil stranki. življenje. Z kartiranjem tega procesa vam omogoča učinkovitejšo razporeditev trženjskih in prodajnih virov ter boljše razumevanje, zakaj bodo vaše stranke potrebovale vaš izdelek.