Bi radi postavili/avtomatizirali marketing in prodajo? Še vedno delate vse na roke? Pomagajte si z avtomatizacijo prodaje in marketinga!
Nakupovalne navade in nakupovalni centri, vožnja in pot do le-teh, iskanje popolnih produktov, nakupovalni listki… Vse to bi bilo seveda lažje, če bi nekdo to storil namesto vas. Kako pa bi na to gledale stranke, če bi vi lahko to ustvarili za njih? Preko lijaka do avtomatizacije in konstantnega vedno vnovičnega vračanja strank, med vaše nakupovalne police.
Avtomatizacija trženja je zmogljiva tehnološka platforma, ki tržnikom ponuja bogat nabor orodij za upravljanje komponent spletnega trženja. Toda brez uspešne implementacije je manj verjetno, da bodo podjetja uresničila ves potencial programske opreme. Uporaba programske opreme za avtomatizacijo trženja je v zadnjem desetletju eksplodirala, brez znakov upočasnitve.
Ena od prednosti avtomatizacije trženja je, da služi kot rešitev "vse v enem" za spletno trženje; tako da zmožnost konsolidacije vaših orodij ne bo le pomagala vašemu procesu, ampak lahko tudi ublaži stroške proračuna programske opreme.
V mnogih pogledih je programska oprema za avtomatizacijo trženja zelo podobna CRMju, saj je fantastično tehnološko orodje z ogromno močjo, vendar je dobra le toliko, kolikor je dobra implementacija, proces in predanost.